WAŻNE KOMPETENCJE MIĘKKIE LEKARZA WETERYNARII, PRAKTYCZNE WARSZTATY!

Szczegóły wydarzenia

Zarządzanie

WAŻNE KOMPETENCJE MIĘKIE LEKARZA WETERYNARII, PRAKTYCZNE WARSZTATY!
Komunikacja, asertywność i dobre relacje w twojej codziennej pracy!

Uważamy, ze rozwój kompetencji miękkich takich jak komunikacja, asertywność i radzenie sobie z emocjami  jest ważnym elementem pracy lekarza weterynarii, chcemy, aby dzięki działaniom Izby mieli Państwo  możliwość wzięcia udziału w praktycznych warsztatach. Warsztaty organizowane i opłacone są ze środków Śląskiej Izby Lekarsko Weterynaryjnej. Uczestników prosimy o częściowe pokrycie kosztów logistycznych, w tym cateringu w dniu warsztatów, stąd opłata 130 PLN.
Warunkiem akceptacji rejestracji jest opłacona składka członkowska w Śląskiej Izbie Lekarsko-Weterynaryjnej i wniesienie opłaty za warsztaty
Kwota 130 PLN,
numer konta : ING Bank Śląski: 47 1050 1214 1000 0007 0006 0387, z dopiskiem "warsztaty- data".
Śląska Izba lekarsko weterynaryjna nie wystawia faktur, jedynie notę księgową.
Warsztaty organizowane są dwukrotnie, podczas rejestracji wybierz termin który Cię interesuje:

  • 24 maja 2025 | sobota - lokalizacja - Hotel Styl 70, ul. Studzienicka 58, 43-211 Piasek (koło Pszczyny)
  • 14 czerwca 2025 | sobota - lokalizacja - Hotel Pałac Czarny Las, Czarny Las  8, 42-289 Woźniki 

Warsztaty prowadzi firma Novatika:
to połączenie nowoczesnej wiedzy, praktycznych narzędzi i świetnej atmosfery!

Uczymy skutecznie i konkretnie – zero nudy, maksimum praktyki.

Opłata obejmuje: udział w warsztatach, komplet materiałów, przerwy kawowe oraz lunch.

Dla kogo są te warsztaty?
• Dla lekarek i lekarzy weterynarii należących do Śląskiej Izby lekarsko- Weterynaryjnej


Dlaczego warto?
• Bazujemy na nowoczesnej wiedzy i sprawdzonych metodach, dopasowanych do realiów polskich lecznic
• Pracujemy na przykładach, scenkach i case’ach z życia – wszystko oparte na doświadczeniu
• Gwarantujemy: aktywną formę, intensywną wymianę doświadczeń i zero nudy!


Czego się nauczysz?
• Jak swobodnie i profesjonalnie realizować codzienne obowiązki
• Jak budować relacje z klientami i sprawić, że pokochają Twoją lecznicę
• Jak czerpać satysfakcję z pracy każdego dnia


Co jeszcze oferujemy?
• Otwarta i przyjazna atmosfera, dynamiczna forma i dużo praktyki
• Dyskusje, wymiana doświadczeń i poznanie świetnych ludzi z branży


Program warsztatów (godz. 9:00–16:00)

Komunikacja, asertywność i dobre relacje w twojej codziennej pracy!

1. Komunikacja w codziennej praktyce:
•             "Trudny klient", czyli jaki? Praca na przykładach z życia lecznicy.
•             Jak radzić sobie z klientem w emocjach?
•             Jak mówić, żeby klienci nas słuchali i rozumieli?

2. Postawa asertywna i budowanie własnego autorytetu:
•             Jak odmawiać i stawiać granice?
•             Jak reagować w sytuacjach stresujących, nie tracąc pewności siebie?
•             Co tworzy profesjonalny wizerunek?

3.  Relacja między lekarzem weterynarii a opiekunem zwierzęcia.
•             Jak się zdobywa 5 gwiazdek? Albo Jak sprawić, żeby klient pokochał Twoją  lecznicę?
•             Słowa klucze i „magiczne reguły”

4.            Wyzwania, przykłady z codziennej pracy, dyskusja, praktyczne zadania, wymiana doświadczeń i pytania od uczestników


Forma warsztatów:
WARSZTATY | PREZENTACJE | CASE STUDIES | DYSKUSJE | SCENKI


Prowadzące:
Anna Dominiak – novatika.pl
Lekarz weterynarii, trenerka biznesu, szkoleniowiec z ponad 12-letnim doświadczeniem, certyfikowana trenerka FRIS®. Współtwórczyni projektów edukacyjnych, zna realia pracy w lecznicach i wie, jak przekuć wiedzę w skuteczne, efektywne działania.

Aneta Wójcik - novatika.pl
Psycholog, menedżerka z 12-letnim doświadczeniem w zarządzaniu zespołami marketingu i sprzedaży. Szkoleniowiec, specjalistka w zakresie komunikacji.


Podczas szkolenia nauczysz się:
REZULTATY SZKOLENIA -  Uczestnik:

  • zna reguły efektywnej komunikacji z opiekunem zwierzęcia
  • tworzy relacje biznesowe, ma poczucie wsparcia i pozytywnego wzmocnienia w swojej pracy zawodowej
  • przyjmuje postawę asertywną, aby radzić sobie z oczekiwaniami i obiekcjami klientów/ opiekunów
  • wie, jak budować wizerunek profesjonalisty
  • potrafi rozpoznawać i nazywać emocje klientów oraz adekwatnie na nie
  • dostosowuje narzędzia do sytuacji, jest nastawiony na szukanie rozwiązań na zasadach win/win

Aneta Wójcik

Psycholog, menedżerka z 12-letnim doświadczeniem w zarządzaniu zespołami marketingu i sprzedaży. Specjalistka w zakresie komunikacji, liderstwa i budowania zaangażowania.

lek. wet Anna Dominiak

Lekarz weterynarii, trenerka biznesu, szkoleniowiec z ponad 12-letnim doświadczeniem, certyfikowana trenerka FRIS®. Współtwórczyni projektów edukacyjnych, zna realia pracy w lecznicach i wie, jak przekuć wiedzę w skuteczne, efektywne działania.

  • Organizator: WAŻNE KOMPETENCJE MIĘKKIE LEKARZA WETERYNARII, PRAKTYCZNE WARSZTATY!
  • Organizator: WAŻNE KOMPETENCJE MIĘKKIE LEKARZA WETERYNARII, PRAKTYCZNE WARSZTATY!
    Zajmuje się szkoleniami oraz marketingiem w branży weterynaryjnej. Jestem certyfikowanym trenerem FRIS, przeprowadzam audyty i pomagam się rozwijać - wspieram i motywuję!
Importuj do Kalendarza Google