Szczegóły wydarzenia:
IDEALNA RECEPCJA W LECZNICY WETERYNARYJNEJ
Dla kogo? Dla osób pracujących na recepcji lecznicy weterynaryjnej, a także dla właścicieli lecznic, którzy chcą im towarzyszyć, aby mieć pewność że RECEPJCA JEST NALEPSZĄ WIZTYÓWKĄ TWOJEJ LECZNICY Czy to jest sprawdzona wiedza?
- Warsztaty oparte są na nowoczesnej wiedzy i sprawdzonych w praktyce metodach, scenkach i case’ach!
 - Skuteczność potwierdzona w polskich realiach!
 
Czego Cię nauczymy?
- jak swobodnie i profesjonalnie wypełniać swoje obowiązki
 - jak przejąć kontrolę nad sytuacja w poczekalni?
 - jak sprawić że klienci pokochają Wasza lecznicę?
 - Jak czerpać satysfakcje z codziennych zajęć!
 
Co jeszcze gwarantujemy?
- Na naszych warsztat jest wesoło, dużo się dzieje i uczysz się w aktywny sposób. Czas mija szybko!
 - Poznajesz wspaniałe osoby – jest dużo dyskusji i wymiany doświadczeń.
 
PROGRAM: 9.00 - 17.00 1.Doskonała poczekalnia i recepcja w lecznicy weterynaryjnej
- Co to jest CX - Client Experience i na co ma wpływ?
 - Jak powstają opinie i doświadczenia i jakie przynoszą efekty?
 - Rola, misja i znaczenie personelu recepcji
 - ASERTYWNOŚĆ i PRZEKONANIA które budują
 
2. Pierwsze wrażenie robisz tylko raz:
- Komunikacja werbalna i nie werbalna:
 - podstawy mowy ciała (twarz, postawa) i magiczne słowa
 - ·Dress code
 
3.Praca z telefonem
- 5 zasad dobrej rozmowy telefonicznej: styl i informacja
 - Odbieranie telefonów, właściwe prezentowanie usług/cen, ustalanie terminów wizyt
 
4.Rejestracja klientów
- Profesjonalna opieka nad klientem „od drzwi do drzwi”.
 - Zebranie informacji, stworzenie karty pacjenta, przekazanie informacji dot. wizyty, przyjmowanie płatności, a przy tym wszystkim dbałość o klientów i ich podopiecznych, aby czuli się komfortowo.
 - Ważne procedury, które zbudujemy i będziemy stosować
 - ABC kontaktu mailowego z pacjentem, czas i forma odpowiedzi
 
5.Opieka nad poczekalnią
- Najczęstsze wyzwania: tzw.” trudny klient” czy też po prostu specyficzna sytuacja?
 - Nagłe zdarzenia? Jak radzić sobie z reklamacjami klientów? Czy klient ma zawsze rację? Jak załagodzić konflikt? Jak skutecznie przepraszać?
 - Jak okazać wsparcie w trudnej/smutnej sytuacji?
 
AKTYWNA FORMA: WARSZTATY * PREZENTACJA* CASE* DYSKUSJA* SCENKI TRENERZY, PROWADZĄCY: Anna Dominiak, novatika.pl - lek. wet., trener biznesu WSE, szkoleniowiec z ponad 10-letnim stażem, certyfikowana trenerka FRIS Style myślenia. Właścicielka firmy szkoleniowo- marketingowej Novatika. Współpracowała z międzynarodowym koncernem weterynaryjnym, gdzie zajmowała się komunikacją naukową oraz tworzyła innowacyjne, inspirujące projekty łączące lekarzy weterynarii i biznes. Współtwórczyni projektu „Kobiety weterynarii”. Zna realia pracy lecznicy weterynaryjnej w Polsce, wierzy w potęgę dobrej komunikacji i współpracy, Aneta Wójcik - menadżer z ponad 12 lat doświadczenia zarządzania licznym zespołem marketingu i sprzedaży, głównie żeńskim. Studiowała Zarządzanie Zasobami Ludzkimi oraz Marketing na Uniwersytecie Ekonomicznym i Wyższej Szkole Europejskiej. Ukończyła wiele kursów, w tym: Senior Leadership Program, I i II stopień w UK, oraz Program Skuteczny Manager
Aneta Wójcik
szkoleniowiec branży weterynaryjnej, menadżer z ponad 12 lat doświadczenia zarządzania licznym zespołem marketingu i sprzedaży. Studiowała Zarządzanie Zasobami Ludzkimi oraz Marketing na Uniwersytecie Ekonomicznym i Wyższej Szkole Europejskiej. Ukończyła wiele kursów, w tym: Senior Leadership Program, I i II stopień w UK, oraz Program Skuteczny Manager. W trakcie studiów na kierunku Psychologia V rok.
lek. wet Anna Dominiak
dyplomowana trenerka biznesu Wyższej Szkoły Europejskiej, szkoleniowiec z ponad 13-letnim stażem, certyfikowana trenerka FRIS Style myślenia. Właścicielka firmy szkoleniowo- marketingowej Novatika., na co dzień pracuje z lecznicami przeprowadza profesjonalne audyty optymalizujące pracę i szkoli zespoły lecznic zarówno właścicieli, jak i techników, lekarzy i personel recepcji. Współtwórczyni projektu „Kobiety weterynarii”. Zna realia pracy lecznicy weterynaryjnej w Polsce, wierzy w potęgę dobrej komunikacji i współpracy,
- Organizator: IDEALNA RECEPCJA W LECZNICY WETERYNARYJNEJZajmuje się szkoleniami oraz marketingiem w branży weterynaryjnej. Jestem certyfikowanym trenerem FRIS, przeprowadzam audyty i pomagam się rozwijać - wspieram i motywuję!
 



