"Jak rozmawiać z „trudnym klientem” i radzić sobie z hejtem”

Zarządzanie

Projekt realizowany jest na terenie całego kraju, we współpracy z Dolnośląską, Lubuską, Śląską, Wielkopolską oraz Zachodniopomorską Izbą Lekarsko-Weterynaryjną oraz partnerem – Vethink Academy.

Lekarze weterynarii przynależący do jednej z pięciu powyższych Izb Okręgowych mają możliwość uczestnictwa w szkoleniach bezpłatnie, ponieważ płatnikiem ich udziału będzie Izba. W celu weryfikacji, w formularzu zgłoszeniowym będzie wymagane podanie nr PWZ. Lekarze weterynarii z pozostałych Izb mogą wziąć udział w szkoleniach wykupując uczestnictwo w poszczególnych szkoleniach lub dostęp do całego cyklu.

Na szkoleniu:
  • Zastanowimy się jak rozpoznać typ osobowości oraz preferencje klienta, aby móc dobrać najlepsze narzędzia do zbudowania porozumienia
  • Przyjrzymy się przykładom z gabinetu, żeby zrozumieć jak rozmawiać i zachowywać się w kontakcie z klientami o różnych typach osobowości
  • Przeanalizujemy funkcję „autopilota”, która się nam włącza w trudnych sytuacjach
  • Poznamy formy hejtu w przestrzeni publicznej i różnice między zniewagą, pomówieniem i zniesławieniem
  • Przeanalizujemy najczęściej występujące „punkty zapalne” i stworzymy plan działania
WEBINAR

Szczegóły

Aby zapisać się na szkolenie, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie

lek. wet. Przemysław Łuczak

  • Organizator: "Jak rozmawiać z „trudnym klientem” i radzić sobie z hejtem”
Importuj do Kalendarza Google