Komunikacja z trudnym klientem w weterynarii

Szczegóły wydarzenia

Zarządzanie
Zapraszamy na szkolenie stacjonarne z obsługi trudnego klienta w weterynarii. Ponad 10 godzin teorii wraz z praktycznymi zajęciami.
➡ Dowiesz się jak skutecznie komunikować się z opiekunem zwierzęcia i przeprowadzać trudne konfrontacje.
➡ Nauczysz się rozmawiać z klientem o finansach bez obaw.
➡ Nauczysz się umiejętnie komunikować niepomyślne wieści.
➡ Zyskasz pewność siebie i narzędzia do codziennej komunikacji w pracy.
➡ Poradzisz sobie z obiekcjami klienta i trudnymi emocjami podczas wizyt.
➡ Zbudujesz silne i długotrwałe więzi z klientami.
➡ Przekształcisz “trudnych” klientów w wiernych fanów.
➡ Poznasz poziomy, zasady i techniki komunikacji z opiekunem zwierzęcia.
➡ Lepiej uzasadnisz swoje intencje klientowi oraz wyjaśnisz korzyści ze swoich usług.
➡ Odkryjesz swoje mocne i słabe strony w komunikacji i zaczniesz nad nimi pracę.
➡ Skutecznie zastosujesz język korzyści w praktyce.

Dodatkowo do szkolenia:

  • Materiały w formie papierowej ?
  • Praktyczny model przekazywania niepomyślnych wieści wraz z opracowaniem ?
  • Lista zakazanych zwrotów, które działają źle na klienta ❌
  • Lista pożądanych zwrotów budujących zaufanie i więź ✅
  • Karta pracy – Twój typ osobowości a komunikacja – mocne i słabe strony ?
  • Certyfikat ukończenia szkolenia ?
  • Przerwy kawowe (cały dzień) ☕ i dwie lunchowe (opcja wegetariańska i wegańska) ?

Termin i miejsce:

? 8-9 października (piątek – sobota)
? Warszawa – dokładną lokalizację podamy zapisanym uczestnikom do 15.09. Zapisy zbieramy do 24.09.2021.
? Cena: 1490 zł netto.

? Szczegółowy program i zapisy dostępne tutaj: https://vetnolimits.com/product/szkolenie-komunikacja-z-trudnym-klientem-w-weterynarii-warszawa/

?‍? O prowadzącej:

lek. wet. Natalia Strokowska – Doświadczona wykładowczyni i prelegentka międzynarodowych konferencji i spotkań, w tym. m.in. TEDxWarsaw, WVA, ICARE, WSAVA, SoftVets. Edukuje na temat branży weterynaryjnej udzielając się w mediach oraz będąc autorką licznych publikacji. Od wielu lat doradza w rozwoju kariery weterynaryjnej oraz zarządzania praktyką weterynaryjną.
Absolwentka studiów podyplomowych Akademia Psychologii Przywództwa w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej w 2019 roku.
Doświadczenie zawodowe zdobywała na pięciu kontynentach i umie rozmawiać z każdym typem klienta weterynaryjnego.
Łączy karierę naukową (kończy aktualnie doktorat na Wydziale Medycyny Weterynaryjnej SGGW), zawodową (pracuje w zagranicznych klinikach weterynaryjnych jako tzw. locum veterinarian) oraz biznesową (prowadzi firmę Vetnolimits świadczącą usługi edukacyjne dla branży weterynaryjnej). W 2017 roku zdobyła tytuł specjalisty chorób zwierząt nieudomowionych.

lek. wet. Natalia Strokowska

Doświadczona prelegentka międzynarodowych konferencji (TEDxWarsaw, WVA, ICARE, WSAVA, SoftVets). Absolwentka Akademii Psychologii Przywództwa w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. Pracowała na pięciu kontynentach i umie rozmawiać z każdym typem klienta weterynaryjnego.

  • Organizator: Komunikacja z trudnym klientem w weterynarii
    Firma świadczy profesjonalne usługi dla lekarzy weterynarii, techników i studentów - konferencje, warsztaty i kursy z różnych dziedzin weterynarii, marketingu, biznesu i social media oraz usługi dedykowane, tj. audyty, szkolenia zamknięte, konsultacje biznesowe dotyczące ustalania cen, motywowania zespołu, rozmowy z klientem, technik sprzedażowych w weterynarii.
Importuj do Kalendarza Google