Szczegóły wydarzenia
Zarządzanie
Zapraszamy na szkolenie stacjonarne z obsługi trudnego klienta w weterynarii. Ponad 10 godzin teorii wraz z praktycznymi zajęciami.











Dodatkowo do szkolenia:
- Materiały w formie papierowej
- Praktyczny model przekazywania niepomyślnych wieści wraz z opracowaniem
- Lista zakazanych zwrotów, które działają źle na klienta
- Lista pożądanych zwrotów budujących zaufanie i więź
- Karta pracy – Twój typ osobowości a komunikacja – mocne i słabe strony
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Przerwy kawowe (cały dzień)
i dwie lunchowe (opcja wegetariańska i wegańska)
Termin i miejsce:
8-9 października (piątek – sobota)
Warszawa – dokładną lokalizację podamy zapisanym uczestnikom do 15.09. Zapisy zbieramy do 24.09.2021.
Cena: 1490 zł netto.

O prowadzącej:
lek. wet. Natalia Strokowska – Doświadczona wykładowczyni i prelegentka międzynarodowych konferencji i spotkań, w tym. m.in. TEDxWarsaw, WVA, ICARE, WSAVA, SoftVets. Edukuje na temat branży weterynaryjnej udzielając się w mediach oraz będąc autorką licznych publikacji. Od wielu lat doradza w rozwoju kariery weterynaryjnej oraz zarządzania praktyką weterynaryjną.
Absolwentka studiów podyplomowych Akademia Psychologii Przywództwa w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej w 2019 roku.
Doświadczenie zawodowe zdobywała na pięciu kontynentach i umie rozmawiać z każdym typem klienta weterynaryjnego.
Łączy karierę naukową (kończy aktualnie doktorat na Wydziale Medycyny Weterynaryjnej SGGW), zawodową (pracuje w zagranicznych klinikach weterynaryjnych jako tzw. locum veterinarian) oraz biznesową (prowadzi firmę Vetnolimits świadczącą usługi edukacyjne dla branży weterynaryjnej). W 2017 roku zdobyła tytuł specjalisty chorób zwierząt nieudomowionych.
lek. wet. Natalia Strokowska
Doświadczona prelegentka międzynarodowych konferencji (TEDxWarsaw, WVA, ICARE, WSAVA, SoftVets). Absolwentka Akademii Psychologii Przywództwa w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. Pracowała na pięciu kontynentach i umie rozmawiać z każdym typem klienta weterynaryjnego.
- Organizator: Komunikacja z trudnym klientem w weterynariiFirma świadczy profesjonalne usługi dla lekarzy weterynarii, techników i studentów - konferencje, warsztaty i kursy z różnych dziedzin weterynarii, marketingu, biznesu i social media oraz usługi dedykowane, tj. audyty, szkolenia zamknięte, konsultacje biznesowe dotyczące ustalania cen, motywowania zespołu, rozmowy z klientem, technik sprzedażowych w weterynarii.