Komunikacja z trudnym klientem w weterynarii

Zarządzanie
Zapraszamy na szkolenie stacjonarne z obsługi trudnego klienta w weterynarii. Ponad 10 godzin teorii wraz z praktycznymi zajęciami.
➡ Dowiesz się jak skutecznie komunikować się z opiekunem zwierzęcia i przeprowadzać trudne konfrontacje.
➡ Nauczysz się rozmawiać z klientem o finansach bez obaw.
➡ Nauczysz się umiejętnie komunikować niepomyślne wieści.
➡ Zyskasz pewność siebie i narzędzia do codziennej komunikacji w pracy.
➡ Poradzisz sobie z obiekcjami klienta i trudnymi emocjami podczas wizyt.
➡ Zbudujesz silne i długotrwałe więzi z klientami.
➡ Przekształcisz “trudnych” klientów w wiernych fanów.
➡ Poznasz poziomy, zasady i techniki komunikacji z opiekunem zwierzęcia.
➡ Lepiej uzasadnisz swoje intencje klientowi oraz wyjaśnisz korzyści ze swoich usług.
➡ Odkryjesz swoje mocne i słabe strony w komunikacji i zaczniesz nad nimi pracę.
➡ Skutecznie zastosujesz język korzyści w praktyce.

Dodatkowo do szkolenia:

  • Materiały w formie papierowej ?
  • Praktyczny model przekazywania niepomyślnych wieści wraz z opracowaniem ?
  • Lista zakazanych zwrotów, które działają źle na klienta ❌
  • Lista pożądanych zwrotów budujących zaufanie i więź ✅
  • Karta pracy – Twój typ osobowości a komunikacja – mocne i słabe strony ?
  • Certyfikat ukończenia szkolenia ?
  • Przerwy kawowe (cały dzień) ☕ i dwie lunchowe (opcja wegetariańska i wegańska) ?

Termin i miejsce:

? 8-9 października (piątek – sobota)
? Warszawa – dokładną lokalizację podamy zapisanym uczestnikom do 15.09. Zapisy zbieramy do 24.09.2021.
? Cena: 1490 zł netto.

? Szczegółowy program i zapisy dostępne tutaj: https://vetnolimits.com/product/szkolenie-komunikacja-z-trudnym-klientem-w-weterynarii-warszawa/

?‍? O prowadzącej:

lek. wet. Natalia Strokowska – Doświadczona wykładowczyni i prelegentka międzynarodowych konferencji i spotkań, w tym. m.in. TEDxWarsaw, WVA, ICARE, WSAVA, SoftVets. Edukuje na temat branży weterynaryjnej udzielając się w mediach oraz będąc autorką licznych publikacji. Od wielu lat doradza w rozwoju kariery weterynaryjnej oraz zarządzania praktyką weterynaryjną.
Absolwentka studiów podyplomowych Akademia Psychologii Przywództwa w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej w 2019 roku.
Doświadczenie zawodowe zdobywała na pięciu kontynentach i umie rozmawiać z każdym typem klienta weterynaryjnego.
Łączy karierę naukową (kończy aktualnie doktorat na Wydziale Medycyny Weterynaryjnej SGGW), zawodową (pracuje w zagranicznych klinikach weterynaryjnych jako tzw. locum veterinarian) oraz biznesową (prowadzi firmę Vetnolimits świadczącą usługi edukacyjne dla branży weterynaryjnej). W 2017 roku zdobyła tytuł specjalisty chorób zwierząt nieudomowionych.

Lokalizacja

Warszawa

Jak Dojechać

Nie można znaleźć trasy!

lek. wet. Natalia Strokowska

Doświadczona prelegentka międzynarodowych konferencji (TEDxWarsaw, WVA, ICARE, WSAVA, SoftVets). Absolwentka Akademii Psychologii Przywództwa w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. Pracowała na pięciu kontynentach i umie rozmawiać z każdym typem klienta weterynaryjnego.

  • Organizator: Komunikacja z trudnym klientem w weterynarii
    Firma świadczy profesjonalne usługi dla lekarzy weterynarii, techników i studentów - konferencje, warsztaty i kursy z różnych dziedzin weterynarii, marketingu, biznesu i social media oraz usługi dedykowane, tj. audyty, szkolenia zamknięte, konsultacje biznesowe dotyczące ustalania cen, motywowania zespołu, rozmowy z klientem, technik sprzedażowych w weterynarii.
Importuj do Kalendarza Google