Idealna recepcja w lecznicy weterynaryjnej

Technik weterynaryjnyZarządzanie

29 marca 2025 SOBOTA
********** TWOJA RECEPCJA, TWOJA WIZYTÓWKA - warsztaty.

Dla kogo?
Dla osób pracujących na recepcji lecznicy weterynaryjnej, a także dla właścicieli lecznic, którzy chcą im towarzyszyć, aby mieć pewność że RECEPJCA JEST NALEPSZĄ WIZTYÓWKĄ TWOJEJ LECZNICY

Czy to jest sprawdzona wiedza?
  • Warsztaty oparte są na nowoczesnej wiedzy i sprawdzonych w praktyce metodach, scenkach i case’ach!
  • Skuteczność potwierdzona w polskich realiach!
Czego Cię nauczymy?
  • jak swobodnie i profesjonalnie wypełniać swoje obowiązki
  • jak przejąć kontrolę nad sytuacja w poczekalni?
  • jak sprawić że klienci pokochają Wasza lecznicę?
  • Jak czerpać satysfakcje z codziennych zajęć!
Co jeszcze gwarantujemy?
  • Na naszych warsztat jest wesoło, dużo się dzieje i uczysz się w aktywny sposób. Czas mija szybko!
  • Poznajesz wspaniałe osoby – jest dużo dyskusji i wymiany doświadczeń.

PROGRAM:

9.00 - 17.00
1.Doskonała poczekalnia i recepcja w lecznicy weterynaryjnej

  • Co to jest CX - Client Experience i na co ma wpływ?
  • Jak powstają opinie i doświadczenia i jakie przynoszą efekty?
  • Rola, misja i znaczenie personelu recepcji
  • ASERTYWNOŚĆ i PRZEKONANIA które budują
2. Pierwsze wrażenie robisz tylko raz:
  • Komunikacja werbalna i nie werbalna:
  • podstawy mowy ciała (twarz, postawa) i magiczne słowa
  • Dress code
3.Praca z telefonem
  • 5 zasad dobrej rozmowy telefonicznej: styl i informacja
  • Odbieranie telefonów, właściwe prezentowanie usług/cen, ustalanie terminów wizyt
4.Rejestracja klientów
  • Profesjonalna opieka nad klientem „od drzwi do drzwi”.
  • Zebranie informacji, stworzenie karty pacjenta, przekazanie informacji dot. wizyty, przyjmowanie płatności, a przy tym wszystkim dbałość o klientów i ich podopiecznych, aby czuli się komfortowo.
  • Ważne procedury, które zbudujemy i będziemy stosować
  • ABC kontaktu mailowego z pacjentem, czas i forma odpowiedzi
5.Opieka nad poczekalnią
  • Najczęstsze wyzwania: tzw.” trudny klient” czy też po prostu specyficzna sytuacja?
  • Nagłe zdarzenia? Jak radzić sobie z reklamacjami klientów? Czy klient ma zawsze rację? Jak załagodzić konflikt? Jak skutecznie przepraszać?
  • Jak okazać wsparcie w trudnej/smutnej sytuacji?
AKTYWNA FORMA: WARSZTATY * PREZENTACJA* CASE* DYSKUSJA* SCENKI

Lokalizacja

o3Hotel ul. Mangalia 1, 02-758 Warszawa

Jak Dojechać

Nie można znaleźć trasy!

Szczegóły Lokalizacji

o3Hotel
ul. Mangalia 1
02-758 Warszawa
https://www.o3hotel.pl

Aneta Wójcik

Aneta Wójcik - menadżer z ponad 12 lat doświadczenia zarządzania licznym zespołem marketingu i sprzedaży, głównie żeńskim. Studiowała Zarządzanie Zasobami Ludzkimi oraz Marketing na Uniwersytecie Ekonomicznym i Wyższej Szkole Europejskiej. Ukończyła wiele kursów, w tym: Senior Leadership Program, I i II stopień w UK, oraz Program Skuteczny Manager.

lek. wet. Anna Dominiak

Anna Dominiak, novatika.pl - lek. wet., trener biznesu WSE, szkoleniowiec z ponad 10-letnim stażem, certyfikowana trenerka FRIS Style myślenia. Właścicielka firmy szkoleniowo- marketingowej Novatika. Współpracowała z międzynarodowym koncernem weterynaryjnym, gdzie zajmowała się komunikacją naukową oraz tworzyła innowacyjne, inspirujące projekty łączące lekarzy weterynarii i biznes. Współtwórczyni projektu „Kobiety weterynarii”. Zna realia pracy lecznicy weterynaryjnej w Polsce, wierzy w potęgę dobrej komunikacji i współpracy.

  • Organizator: Idealna recepcja w lecznicy weterynaryjnej
    https://kobietyweterynarii.pl/
  • Organizator: Idealna recepcja w lecznicy weterynaryjnej
    Zajmuje się szkoleniami oraz marketingiem w branży weterynaryjnej. Jestem certyfikowanym trenerem FRIS, przeprowadzam audyty i pomagam się rozwijać - wspieram i motywuję!
Importuj do Kalendarza Google