IDEALNA RECEPCJA W LECZNICY WETERYNARYJNEJ

Technik weterynaryjnyZarządzanie

IDEALNA RECEPCJA W LECZNICY WETERYNARYJNEJ

Dla kogo? Dla osób pracujących na recepcji lecznicy weterynaryjnej, a także dla właścicieli lecznic, którzy chcą im towarzyszyć, aby mieć pewność że RECEPJCA JEST NALEPSZĄ WIZTYÓWKĄ TWOJEJ LECZNICY Czy to jest sprawdzona wiedza?

  • Warsztaty oparte są na nowoczesnej wiedzy i sprawdzonych w praktyce metodach, scenkach i case’ach!
  • Skuteczność potwierdzona w polskich realiach!

Czego Cię nauczymy?

  • jak swobodnie i profesjonalnie wypełniać swoje obowiązki
  • jak przejąć kontrolę nad sytuacja w poczekalni?
  • jak sprawić że klienci pokochają Wasza lecznicę?
  • Jak czerpać satysfakcje z codziennych zajęć!

Co jeszcze gwarantujemy?

  • Na naszych warsztat jest wesoło, dużo się dzieje i uczysz się w aktywny sposób. Czas mija szybko!
  • Poznajesz wspaniałe osoby – jest dużo dyskusji i wymiany doświadczeń.

PROGRAM: 9.00 - 17.00 1.Doskonała poczekalnia i recepcja w lecznicy weterynaryjnej

  • Co to jest CX - Client Experience i na co ma wpływ?
  • Jak powstają opinie i doświadczenia i jakie przynoszą efekty?
  • Rola, misja i znaczenie personelu recepcji
  • ASERTYWNOŚĆ i PRZEKONANIA które budują

2. Pierwsze wrażenie robisz tylko raz:

  • Komunikacja werbalna i nie werbalna:
  • podstawy mowy ciała (twarz, postawa) i magiczne słowa
  • ·Dress code

3.Praca z telefonem

  • 5 zasad dobrej rozmowy telefonicznej: styl i informacja
  • Odbieranie telefonów, właściwe prezentowanie usług/cen, ustalanie terminów wizyt

4.Rejestracja klientów

  • Profesjonalna opieka nad klientem „od drzwi do drzwi”.
  • Zebranie informacji, stworzenie karty pacjenta, przekazanie informacji dot. wizyty, przyjmowanie płatności, a przy tym wszystkim dbałość o klientów i ich podopiecznych, aby czuli się komfortowo.
  • Ważne procedury, które zbudujemy i będziemy stosować
  • ABC kontaktu mailowego z pacjentem, czas i forma odpowiedzi

5.Opieka nad poczekalnią

  • Najczęstsze wyzwania: tzw.” trudny klient” czy też po prostu specyficzna sytuacja?
  • Nagłe zdarzenia? Jak radzić sobie z reklamacjami klientów? Czy klient ma zawsze rację? Jak załagodzić konflikt? Jak skutecznie przepraszać?
  • Jak okazać wsparcie w trudnej/smutnej sytuacji?

AKTYWNA FORMA: WARSZTATY * PREZENTACJA* CASE* DYSKUSJA* SCENKI TRENERZY, PROWADZĄCY: Anna Dominiak, novatika.pl - lek. wet., trener biznesu WSE, szkoleniowiec z ponad 10-letnim stażem, certyfikowana trenerka FRIS Style myślenia. Właścicielka firmy szkoleniowo- marketingowej Novatika. Współpracowała z międzynarodowym koncernem weterynaryjnym, gdzie zajmowała się komunikacją naukową oraz tworzyła innowacyjne, inspirujące projekty łączące lekarzy weterynarii i biznes. Współtwórczyni projektu „Kobiety weterynarii”. Zna realia pracy lecznicy weterynaryjnej w Polsce, wierzy w potęgę dobrej komunikacji i współpracy, Aneta Wójcik - menadżer z ponad 12 lat doświadczenia zarządzania licznym zespołem marketingu i sprzedaży, głównie żeńskim. Studiowała Zarządzanie Zasobami Ludzkimi oraz Marketing na Uniwersytecie Ekonomicznym i Wyższej Szkole Europejskiej. Ukończyła wiele kursów, w tym: Senior Leadership Program, I i II stopień w UK, oraz Program Skuteczny Manager

Lokalizacja

Ul. Żwirki i Wigury, Warszawa

Jak Dojechać

Nie można znaleźć trasy!

Szczegóły Lokalizacji

Sound Garden Hotel

Aneta Wójcik

szkoleniowiec branży weterynaryjnej, menadżer z ponad 12 lat doświadczenia zarządzania licznym zespołem marketingu i sprzedaży. Studiowała Zarządzanie Zasobami Ludzkimi oraz Marketing na Uniwersytecie Ekonomicznym i Wyższej Szkole Europejskiej. Ukończyła wiele kursów, w tym: Senior Leadership Program, I i II stopień w UK, oraz Program Skuteczny Manager. W trakcie studiów na kierunku Psychologia V rok.

lek. wet Anna Dominiak

dyplomowana trenerka biznesu Wyższej Szkoły Europejskiej, szkoleniowiec z ponad 13-letnim stażem, certyfikowana trenerka FRIS Style myślenia. Właścicielka firmy szkoleniowo- marketingowej Novatika., na co dzień pracuje z lecznicami przeprowadza profesjonalne audyty optymalizujące pracę i szkoli zespoły lecznic zarówno właścicieli, jak i techników, lekarzy i personel recepcji. Współtwórczyni projektu „Kobiety weterynarii”. Zna realia pracy lecznicy weterynaryjnej w Polsce, wierzy w potęgę dobrej komunikacji i współpracy,

  • Organizator: IDEALNA RECEPCJA W LECZNICY WETERYNARYJNEJ
    Zajmuje się szkoleniami oraz marketingiem w branży weterynaryjnej. Jestem certyfikowanym trenerem FRIS, przeprowadzam audyty i pomagam się rozwijać - wspieram i motywuję!
Importuj do Kalendarza Google