Idealna recepcja w lecznicy weterynaryjnej

Technik weterynaryjnyZarządzanie

17 września 2023 NIEDZIELA
********** TWOJA RECEPCJA, TWOJA WIZYTÓWKA - warsztaty.

Dla kogo?
Dla osób pracujących na recepcji lecznicy weterynaryjnej, a także dla właścicieli lecznic, którzy chcą im towarzyszyć, aby mieć pewność że RECEPJCA JEST NALEPSZĄ WIZTYÓWKĄ TWOJEJ LECZNICY

Czy to jest sprawdzona wiedza?

  • Warsztaty oparte są na nowoczesnej wiedzy i sprawdzonych w praktyce metodach, scenkach i case’ach!
  • Skuteczność potwierdzona w polskich realiach!

Czego Cię nauczymy?

  • jak swobodnie i profesjonalnie wypełniać swoje obowiązki
  • jak przejąć kontrolę nad sytuacja w poczekalni?
  • jak sprawić że klienci pokochają Wasza lecznicę?
  • Jak czerpać satysfakcje z codziennych zajęć!

Co jeszcze gwarantujemy?

  • Na naszych warsztat jest wesoło, dużo się dzieje i uczysz się w aktywny sposób. Czas mija szybko!
  • Poznajesz wspaniałe osoby – jest dużo dyskusji i wymiany doświadczeń.

PROGRAM:

9.00 - 18.00
1.Doskonała poczekalnia i recepcja w lecznicy weterynaryjnej

  • Co to jest CX - Client Experience i na co ma wpływ?
  • Jak powstają opinie i doświadczenia i jakie przynoszą efekty?
  • Rola, misja i znaczenie personelu recepcji
  • Ważne procedury, które zbudujemy i będziemy stosować
  • Lista i podział obowiązków i zadań

2. Pierwsze wrażenie robisz tylko raz:

  • Komunikacja werbalna i nie werbalna:
  • podstawy mowy ciała (twarz, postawa) i magiczne słowa
  • ·Dress code

3.Praca z telefonem

  • 5 zasad dobrej rozmowy telefonicznej: styl i informacja
  • Odbieranie telefonów, właściwe prezentowanie usług/cen, ustalanie terminów wizyt
  • i ich odwoływanie.
  • Optymalny wywiad pacjenta „ER”.

4.Rejestracja klientów

  • Profesjonalna opieka nad klientem „od drzwi do drzwi”.
  • Zebranie informacji, stworzenie karty pacjenta, przekazanie informacji dot. wizyty,
  • przyjmowanie płatności, a przy tym wszystkim dbałość o klientów i ich
  • podopiecznych, aby czuli się komfortowo.
  • ABC kontaktu mailowego z pacjentem, czas i forma odpowiedzi

5.Opieka nad poczekalnią

  • Najczęstsze wyzwania: tzw.” trudny klient” czy też po prostu specyficzna sytuacja?
  • Nagłe zdarzenia? Jak radzić sobie z reklamacjami klientów? Czy klient ma zawsze
  • rację? Jak załagodzić konflikt? Jak skutecznie przepraszać? Jak okazać wsparcie w
  • trudnej/smutnej sytuacji?

AKTYWNA FORMA: WARSZTATY * PREZENTACJA* CASE* DYSKUSJA* SCENKI

TRENERZY, PROWADZĄCY:
Anna Dominiak, novatika.pl - lek. wet., trener biznesu WSE, szkoleniowiec z ponad 10-letnim stażem, certyfikowana trenerka FRIS Style myślenia. Właścicielka firmy szkoleniowo- marketingowej Novatika. Współpracowała z międzynarodowym koncernem weterynaryjnym, gdzie zajmowała się komunikacją naukową oraz tworzyła innowacyjne, inspirujące projekty łączące lekarzy weterynarii i biznes. Współtwórczyni projektu „Kobiety weterynarii”. Zna realia pracy lecznicy weterynaryjnej w Polsce, wierzy w potęgę dobrej komunikacji i współpracy,

Aneta Wójcik - menadżer z ponad 12 lat doświadczenia zarządzania licznym zespołem marketingu i sprzedaży, głównie żeńskim. Studiowała Zarządzanie Zasobami Ludzkimi oraz Marketing na Uniwersytecie Ekonomicznym i Wyższej Szkole Europejskiej. Ukończyła wiele kursów, w tym: Senior Leadership Program, I i II stopień w UK, oraz Program Skuteczny Manager.

Lokalizacja

Hotel Focus Łódź, Polska

Jak Dojechać

Nie można znaleźć trasy!

Aneta Wójcik

Aneta Wójcik - menadżer z ponad 12 lat doświadczenia zarządzania licznym zespołem marketingu i sprzedaży, głównie żeńskim. Studiowała Zarządzanie Zasobami Ludzkimi oraz Marketing na Uniwersytecie Ekonomicznym i Wyższej Szkole Europejskiej. Ukończyła wiele kursów, w tym: Senior Leadership Program, I i II stopień w UK, oraz Program Skuteczny Manager. 

lek. wet Anna Dominiak

Anna Dominiak, novatika.pl - lek. wet., trener biznesu WSE, szkoleniowiec z ponad 10-letnim stażem, certyfikowana trenerka FRIS Style myślenia. Właścicielka firmy szkoleniowo- marketingowej Novatika. Współpracowała z międzynarodowym koncernem weterynaryjnym, gdzie zajmowała się komunikacją naukową oraz tworzyła innowacyjne, inspirujące projekty łączące lekarzy weterynarii i biznes. Współtwórczyni projektu „Kobiety weterynarii”. Zna realia pracy lecznicy weterynaryjnej w Polsce, wierzy w potęgę dobrej komunikacji i współpracy,

  • Organizator: Idealna recepcja w lecznicy weterynaryjnej
    https://kobietyweterynarii.pl/
  • Organizator: Idealna recepcja w lecznicy weterynaryjnej
    Zajmuje się szkoleniami oraz marketingiem w branży weterynaryjnej. Jestem certyfikowanym trenerem FRIS, przeprowadzam audyty i pomagam się rozwijać - wspieram i motywuję!
Importuj do Kalendarza Google