26 Lutego 2023 NIEDZIELA
********** TWOJA RECEPCJA, TWOJA WIZYTÓWKA - warsztaty.
Dla kogo?
Dla osób pracujących na recepcji lecznicy weterynaryjnej, a także dla właścicieli lecznic, którzy chcą im towarzyszyć, aby mieć pewność że RECEPJCA JEST NALEPSZĄ WIZTYÓWKĄ TWOJEJ LECZNICY
Czy to jest sprawdzona wiedza?
- Warsztaty oparte są na nowoczesnej wiedzy i sprawdzonych w praktyce metodach, scenkach i case’ach!
- Skuteczność potwierdzona w polskich realiach!
Czego Cię nauczymy?
- jak swobodnie i profesjonalnie wypełniać swoje obowiązki
- jak przejąć kontrolę nad sytuacja w poczekalni?
- jak sprawić że klienci pokochają Wasza lecznicę?
- Jak czerpać satysfakcje z codziennych zajęć!
Co jeszcze gwarantujemy?
- Na naszych warsztat jest wesoło, dużo się dzieje i uczysz się w aktywny sposób. Czas mija szybko!
- Poznajesz wspaniałe osoby – jest dużo dyskusji i wymiany doświadczeń.
PROGRAM:
9.00 - 17.00
1.Doskonała poczekalnia i recepcja w lecznicy weterynaryjnej
- Co to jest CX - Client Experience i na co ma wpływ?
- Jak powstają opinie i doświadczenia i jakie przynoszą efekty?
- Rola, misja i znaczenie personelu recepcji
- Ważne procedury, które zbudujemy i będziemy stosować
- Lista i podział obowiązków i zadań
2. Pierwsze wrażenie robisz tylko raz:
- Komunikacja werbalna i nie werbalna:
- podstawy mowy ciała (twarz, postawa) i magiczne słowa
- Dress code
3.Praca z telefonem
- 5 zasad dobrej rozmowy telefonicznej: styl i informacja
- Odbieranie telefonów, właściwe prezentowanie usług/cen, ustalanie terminów wizyt i ich odwoływanie.
- Optymalny wywiad pacjenta „ER”.
4.Rejestracja klientów
- Profesjonalna opieka nad klientem „od drzwi do drzwi”.
- Zebranie informacji, stworzenie karty pacjenta, przekazanie informacji dot. wizyty, przyjmowanie płatności, a przy tym wszystkim dbałość o klientów i ich podopiecznych, aby czuli się komfortowo.
- ABC kontaktu mailowego z pacjentem, czas i forma odpowiedzi
5.Opieka nad poczekalnią
- Najczęstsze wyzwania: tzw.” trudny klient” czy też po prostu specyficzna sytuacja?
- Nagłe zdarzenia? Jak radzić sobie z reklamacjami klientów? Czy klient ma zawsze rację? Jak załagodzić konflikt? Jak skutecznie przepraszać? Jak okazać wsparcie w trudnej/smutnej sytuacji?
AKTYWNA FORMA: WARSZTATY * PREZENTACJA* CASE* DYSKUSJA* SCENKI
Lokalizacja
Hotel FOCUS, Lódź, PolskaJak Dojechać
Nie można znaleźć trasy!
Aneta Wójcik
Aneta Wójcik - menadżer z ponad 12 lat doświadczenia zarządzania licznym zespołem marketingu i sprzedaży, głównie żeńskim. Studiowała Zarządzanie Zasobami Ludzkimi oraz Marketing na Uniwersytecie Ekonomicznym i Wyższej Szkole Europejskiej. Ukończyła wiele kursów, w tym: Senior Leadership Program, I i II stopień w UK, oraz Program Skuteczny Manager. Wie, iż codzienna praca lekarzy weterynarii jest intensywna, wymaga umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Wtedy sprawdzają się dobre, zgrane zespoły. Aneta opowie jak zbudować, i jak zarządzać takim zespołem, a także jak motywować pracowników, aby osiągnąć zamierzone cele.
lek. wet Anna Dominiak
Anna Dominiak, novatika.pl - lek. wet., trener biznesu WSE, szkoleniowiec z ponad 10-letnim stażem, certyfikowana trenerka FRIS Style myślenia. Właścicielka firmy szkoleniowo- marketingowej Novatika. Współpracowała z międzynarodowym koncernem weterynaryjnym, gdzie zajmowała się komunikacją naukową oraz tworzyła innowacyjne, inspirujące projekty łączące lekarzy weterynarii i biznes. Współtwórczyni projektu „Kobiety weterynarii”. Zna realia pracy lecznicy weterynaryjnej w Polsce, wierzy w potęgę dobrej komunikacji i współpracy,
- Organizator: IDEALNA RECEPCJA w lecznicy weterynaryjnejhttps://kobietyweterynarii.pl/
- Organizator: IDEALNA RECEPCJA w lecznicy weterynaryjnejZajmuje się szkoleniami oraz marketingiem w branży weterynaryjnej. Jestem certyfikowanym trenerem FRIS, przeprowadzam audyty i pomagam się rozwijać - wspieram i motywuję!